За нас

  • Информацията е основата на всеки бизнес.
  • Прекалено многото информация, както и изкривената такава, води до объркване, а не до измерване и обяснение на процесите и явленията.
  • Затова ние превръщаме данните в полезна и приложима информация, а информацията - в предложения за управленски решения.

Кои сме ние?

Агенция Прагматика е независима българска компания, основана през 2001г. от доц. д-р Симеон Желев и Николай Неделчев.

Агенцията специализира и развива своя професионализъм в две основни посоки:
  • Маркетингови изследвания – конвенционални и on-line.
  • Маркетингови консултации, базирани на маркетингови изследвания.
Прагматика работи, за да даде отговори на основните бизнес въпроси, които вълнуват фирмите, продаващи своите продукти и услуги на българския пазар:
  • Какво се случва на пазара?
  • Защо се случва?
  • Какво ще се случи впоследствие?
  • Какъв е най-добрият начин за растеж?

Нашата философия е “Смисъл, а не просто данни”!

Прагматика е партньор на Publicis-MARC Group и отделните нейни практики:

 

С какво сме различни?

  • Знаем, че нашите клиенти очакват решение на проблеми, а не просто отговори на въпроси.
  • Ние сме в бизнеса, за да правим маркетингови изследвания, а не в маркетинговите изследвания, за да правим бизнес.
  • Адаптираме водещия световен опит към българските условия.
  • Единствени в България системно изповядваме еренберианското разбиране за маркетинга като наука.

Как работим?

  • Задълбочено вникваме в проблемите на нашите клиенти
  • Разработваме методология
  • Събираме само нужната и подходяща информация
  • Анализираме задълбочено информацията
  • Интерпретираме информацията от управленска гледна точка
  • Формулираме работещи препоръки за решения
  • Търсим индивидуални гъвкави подходи, за да съветваме нашите клиенти възможно най-рационално и адекватно относно подхода, който те трябва да предприемат.
  • Знаем, че за да имат най-голяма полезност, изследванията трябва да бъдат основани на задълбочени и ползотворни взаимоотношения с клиента, които трябва да се развиват във времето. По този начин можем да вникнем в същината на мисиите и стратегиите на клиентите, в особеностите на техните пазари, потребители и конкуренти, както и да разберем начина, по който продуктите и услугите са позиционирани и таргетирани.
Pragmatica